niedziela, 27 marca 2016

Kolejna wyprawa do piramidy w Rapie.

 Kolejna wycieczka do piramidy w Rapie ale 
tym razem z innej perspektywy obiektywu.
Tym razem nie robiłem zdjęć całej piramidy
 ponieważ są jej zdjęcia w starszym poście, szukałem 
inne perspektywy i znalazłem.
Krzyż na samym przodzie piramidy, zdjęcie 
zrobiłem z boku piramidy i chciałem na nim 
uwiecznić również  słońce.
Użyłem ustawień takich jak 100iso, przysłona 
otwarta na 10, i 4000 czasu naświetlania.



Będąc tam z rodziną podeszła do nas dwójka
 dzieci i pies, chłopiec i dziewczynka.
Pytali się nas czy jesteśmy turystami 
odpowiedzieliśmy że tak, chciały  na 
opowiedzieć o historii piramidy za 20 zł. 
Odmówiliśmy ponieważ ją znamy. Odeszły 
bawiąc się z swoim pupilem.
  



Kolejne moje zdjęcie w tym poście to obraz który przedstawia 
małe drzewo rosnące na jednej z ścian budynku.
Jest to nietypowy widok, bo rzadko się widuje 
drzewo które wyrasta z ściany.